luni, 25 ianuarie 2010

Ultima seară împreună

Este ultima seară împreună…
Tu întorci ceasul
către ora primei întalniri…zadarnic
mie mi-au crescut petale de floare, știai?
și gânduri noi, și idealuri,
și o mie de clipe viitoare au crescut,
iar dorințele s-au înmulțit ca nebunele,
și în ochi îmi strălucește iar viața!

Este ultima seară împreună…
Eu îți strecor în buzunar
primul sărut simțit aievea…zadarnic
ai prins strălucirea unui soare arzător,știai?
și uscăciunea lui,
și durerea mea toată,
și petalele mele uscate,
și canicula asta care ucide oamenii pe străzi!

Este ultima seara împreuna…
Zadarnic am încercat
să mă transform în astru,
să te transformi în floare,
și canicula asta, Doamne care nu mai trece,
să vina ploaia,
să reinventam viața,
să nu mai strălucim…doar să trăim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Petale

Petale